Melatonín
Melatonín - hormón mladosti a spánku
Melatonín - hormón mladosti a spánku

Každá tabletka obsahuje 3mg/5mg melatonínu, ktorý je v našom organizme zodpovedný za prirodzený spánkový cyklus. Tento hormón si naše telo dokáže produkovať aj samo, no vekom aj vplyvom vonkajších faktorov (žiarenie..) jeho tvorba klesá.
Zaujímajú Vás detaily ? Máte oň záujem ?

Popis a pôsobnosť melatonínu nájdete tu. V prípade akýchkoľvek otázok ma kontaktujte. V prípade záujmu o tento produkt stačí iba vyplniť objednávku.
Nespavosť
Nespavosť = problém
Melatonín Nespavosť
Melatonín - hormón mladosti a spánku

Jet lag - pásmová choroba

Jet lag - pásmová choroba
Jet lag - pásmová choroba

Tí, ktorí máte za sebou dlhšiu cestu lietadlom – tušíte, o čom bude reč.

Pásmová choroba alebo jet lag je skrátka problém, lepšie povedané problémy, ktoré nastanú kvôli časovým posunom pri dlhších cestách lietadlom. Veľmi miernu formu zažívame všetci pri presunoch na letný a zimný čas… Prinášame vám teda zopár rád, ako zvládnuť túto potvoru:
  1. Udržujte počas letu príjem tekutín
    Vzduch v lietadlách je veľmi suchý, preto je fajn zavlažovať telo nielen zvnútra, ale aj zvonku: v podobe malej fľaštičky s rozprašovačom, aby ste potešili aj svoju pokožku. Alkoholu povedzte jednoznačné NIE.
  2. Zmeňte si čas
    Hneď, ako sa usadíte v lietadle, nastavte si hodinky na čas vašej cieľovej destinácie. To vás aspoň ako-tak prinúti nemyslieť stále na časový rozdiel. Už počas letu sa načasujte na každodenný rytmus cieľovej destinácie. Dospávanie po prílete môže situáciu len zhoršiť.
  3. Hýbte sa
    Určite bude dobré, ak na sedadle nezapustíte korene – už nech je akokoľvek pohodlné alebo dokonca skoro pripomínajúce posteľ. Postavte sa, prejdite sa, ponaťahujte sa. Ak má váš hotel miesto na cvičenie: výborne! Určite si tam zacvičte – pomôže vám to sladko zaspať.
  4. Dávajte si pozor na to, čo zjete
    Je to jednoduché ako facka: jedlá pozostávajúce z množstva chleba a cukru vás zaklincujú: budete unavení. Jedenie proteínov povzbudí vaše telo. Po prílete na vzpruženie počas prvého dňa určite bodne kofeín – ale neprežeňte to. No, a samozrejme tučné jedlá vás totálne “oťapia”… takže tie s mierou.
  5. Nahoďte pohodlné oblečenie
    Určite zvládnete cestu lepšie v pohodlnom a voľnom oblečeni, najmä, ak do cieľovej destinácie prídete ráno.Tiež nezabudnite na vlhčené jemné obrúsky na umytie tváre, vankúšik, či milé dámy, nezabudnite na masku. Je to veľmi jednoduché: čím viac sa budete cítiť pohodlne, tým budete oddýchnutejší po prílete.
  6. Prekonajte časové pásma pomocou melatonínu
    Tento organizmu prirodzený hormón znižuje jet-lag syndróm z letov prechádzajúcich cez päť a viacej časových pásiem úpravou spánkového cyklu, vďaka čomu sa náš organizmus rýchlejšie prispôsobí zmenám

Melatonín / Indikácie / Jet lag - pásmová choroba / Spánkové cykly / Nespavosť / EÚ (EFSA) a melatonín


©2011-2018 melatonin.zdravystyl.sk